Glossy Martin brengt ruim 52.000 euro op
Het totaalbedrag van Alpe d’HuZes 2013 wordt 20 oktober bekendgemaakt. Het resultaat is een optelsom van de losse verkoop en de advertenties in de glossy.
Prachtig project
De acht collega’s van Agrio Uitgeverij kwamen eind 2012 met het idee om een glossy te gaan maken. „Dat is waar we goed in zijn, het maken van bladen”, zei Joyce Cornelissen, teamcaptain. De glossy Martin lag vanaf mei in de schappen bij veel supermarkten en Boerenbond-winkels.
In Martin vonden de lezers persoonlijke verhalen, mode, lifestyle, recepten, humor, nieuws, maar natuurlijk was er ook ruime aandacht voor sport met als terugkerend thema ‘Opgeven is geen optie’, het thema van Alpe d’HuZes. De glossy was een prachtig project voor team Agrio om gerealiseerd te hebben. Daarnaast was het sportief natuurlijk ook een geweldig evenement. Veel dank aan alle sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt.
Tekst: Pigbusiness