DLV Advies verjongt directieteam in 2025
Het nieuwe gezicht in de directie, Marieke Louwes-de Weerd, heeft als Hoofd Marketing & Communicatie de afgelopen tien jaar een bijdrage geleverd aan de strategische koers en marktfocus van DLV Advies. In haar nieuwe rol als Commercieel Directeur zet ze deze lijn voort.
„De agrarische sector staat voor enorme uitdagingen, die vragen om innovatie en juist daarin ligt onze kracht”, vertelt de nieuwe commercieel directeur. „Bij DLV Advies zetten we de ondernemer centraal en verbinden we strategisch inzicht met praktische oplossingen. Mijn focus voor de komende jaren ligt op het versterken van onze marktgerichtheid en het ontwikkelen van nieuwe diensten die aansluiten bij de vraagstukken van vandaag en morgen. We doen er alles aan zodat de boer goed kan blijven boeren, nu én in de toekomst.”
Werkplezier en ontwikkeling
Adriaan Dubbeldam zal in zijn nieuwe functie als directeur personeel de nadruk leggen op samenwerking, synergie en het behalen van resultaten die verder gaan dan alleen financiële winst. Werkplezier en ontwikkeling staan voorop. Zijn ervaring als teammanager heeft hem geleerd hoe belangrijk aandacht voor mensen en concrete acties is. „Strategische plannen zijn pas effectief als ze goed toepasbaar zijn. Daarom wil ik blijven werken vanuit de praktijk, dicht bij collega’s en klanten, om te zien wat er echt speelt.”
Jong team
Adriaan neemt de rol over van Jos de Groot, die tot 1 juli 2025 aanblijft als directeur, en daarna werkzaam zal blijven als Adviseur Ruimtelijke Ordening. Jos de Groot: „We hebben met de nieuwe directie een team dat bestaat uit jonge mensen die midden in het leven staan en weten wat er speelt. In onze organisatie, bij de boer aan de keukentafel en in de periferie.”
Tekst: Redactie Pig Business
Beeld: DLV Advies
Bron: DLV Advies