Topigs Norsvin Event: 'Op het scherpst van de snede'
Achter de markt aanlopen kost geld. Tijdig inspelen op trends is belangrijk en kennis van consumentengedrag is cruciaal. Wat wil de consument? Hoe kunnen we daar als sector op reageren?
Slachterijen passen hun uitbetalingssysteem aan. Geneticabedrijven passen de fokdoelen aan. Maar er gebeurt meer. Welke invloed heeft retail op consumentengedrag? Hoe kunnen we als sector inspelen op veranderingen? Dat zijn vragen waar we een antwoord op moeten vinden. Zo snel mogelijk.
Wanneer: dinsdag 31 oktober 2017
Ontvangst: 19:30 uur
Waar: Cinemec Nijmegen
Agenda
19:30 uur Ontvangst
20:00 uur Opening en Introductie:
Jean-Marie van Oort, Directeur Topigs Norsvin en Varkens KI Nederland, ontwikkelingen bij Topigs Norsvin en Varkens KI Nederland.
20:15 uur Hoofdprogramma:
Frans Stortelder, Chief Operating Officer Pork van Vion Food, met als onderwerp “Afzetgericht produceren”.
Wim van Kemenade, Sourcing Manager van Albert Heijn met als onderwerp “Vleeskwaliteit en consumentgedrag”.
22:00 uur Afsluiting door Rob Scheepers en borrelen
23:00 uur Einde
Kom naar het Topigs Norsvin event, laat u inspireren
door de vooraanstaande sprekers, wissel van gedachten met de aanwezigen en kies
uw eigen strategie.
Tekst: Roy Strikkeling